tisdag 2 april 2013

Slappdag hemma

Idag hade jag bara en slappdag hemma: jag gjorde ingenting alls. Det har varit många sena kvällar denna helgen och det plus att ha varit fel i tiden tog sin smäll idag. Laila stack imorse och det visade sig att bussen inte hade kommit så hon fick rusa och åka med ett annat företag som också körde till Stansted. Easybus är tydligen ingenting att ha!! Vilken tur att hon han med planet för hon var redan ute i sista sekund för att hon skulle få sova så mycket som möjligt, det var nästan så jag var lite orolig själv.

Under dagen kom Malin och hälsade på och då visade det sig att jag hade fått ett litet paket i posten. Jag beställde bara för två dagar sedan ett objektiv till min iPhone som man sätter fast och kan ta av med hjälp av en magnet - dunderfräckt! Jag tog ingen bild på hur det ser ut när objektivet sitter på, men här kommer några bilder på de två objektiven: en är fisheye och ett annat som är wide angle och macro.

Fisheye

Fisheye

Wide angle och macro - man ser hur det är lite suddigt där i bakgrunden och fokuserat på mitt fisheye objektiv.

Malin gick efter ett tag och jag fortsatte min slappdag. Det blev en enkel middag sedan kollade jag på en film. Imorgon blir det till att börja med min spanska presentation, den är om en vecka - shittt! Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar