torsdag 11 april 2013

Middag med Elisabeth

Understanding Business Data provet gick jättebra men världens pinsammaste grej hände när jag skulle gå ut ur tentarummet. Alla andra satt och skrev sin tenta - jag var den första att lämna salen - och såklart skulle detta hända mig... Jag tog av min jacka från en klädställning och när jag vänder mig om så hör jag bara ett jättehögt 'BAAAAMMM!' på golvet. Hela klädställningen hade nu gått sönder och allas jackor ligger på golvet och femtio studenter vänder sig om med ögonen på mig. Det enda jag fick fram var ett tyst 'sorry'. Jag ville såklart hjälpa lärarna att fixa ställningen men de ville att jag skulle gå för det skulle vara för högljutt att fixa den under provet. Så pinsamt!

Annars slutade jag klockan halv åtta på kvällen idag, mycket senare än vanligt! Elisabeth och jag åt middag hemma hos mig vilket var trevligt. Det blev till att dricka lite vin medan vi snackade gott om allting - en bra 'catch-up' session.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar