torsdag 25 april 2013

Scott Disick in the House!

Efter spanskalektionen idag så kom Sara och hennes kompis Sarina hem till mig. Idag skulle vi ut på samma klubb som en reality stjärna från USA: Scott Disick! Sara och jag har följt varenda avsnitt på Keeping Up with the Kardashians vilket är det programmet som han har varit med i så vi såg verkligen fram emot att se honom! 

Sarina, jag och Sara

Sara och Sarina

Scott Disick!!

När vi kom in i klubben var den helt tom så vi bestämde oss för att gå till ett hotel i närheten för att ta oss en drink medans vi väntade på att Scott skulle komma.

En tom klubb!

Jag kollade på menyn och direkt såg jag vad jag ville beställa: en chilimartini drink. Inte varje dag man kan pröva någonting sånt här. Den smakade helt okej, men jag vet inte om jag skulle beställa den igen. Det var verkligen roligt att prova den och den var väldigt speciell!

Chilimartini!

En smilie chili!

Väl tillbaka så kom Scott Disick när vi satt utanför klubben. Han körde in i en vit Royce Rolls med registreringsnumret D1... Inte varje person som kan ha denna kombinationen. Sara och jag tog oss ialla fall möjligheten att posera med denna vackra bil!

Jag med en 'enkel' Royce Rolls

Sara

Här är Scott Disick!! Vilken snygging!

Vi hade det hur roligt som helst på klubben med de som organiserade detta eventet hade inte markardsfört eventet så mycket som klubben var halvfull. Inte så roligt för Scott då han har flugit flera tusen mil för att komma hit och knappt några person är där... Han fortsatte sedan till en klubb bredvid: Cuckoo med Sara och jag bestämde oss för att åka hem. Vi tog en Tuk-Tuk hem vilket var ett äventyr bara det!

Sara och jag på Tuk-Tuk genom London!

Vi hade det hur roligt som helst så tack för ikväll och kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar