tisdag 30 april 2013

Valborg firande i London!

Jag har sett massa bilder från mamma och pappa som firar Valborg på Langkawi, det ser helt underbart ut! Önskar lite grann att jag var där med dem iår också, men nu blir det till att skaffa nya minnen i London!

Dagen började med att gå på ett föredrag som en kvinna från Spanien höll på Spanska om hur världsekonomi krisen har påverkat Spanien och på vilka olika sätt. Detta föredrag var ett utav de mest intressanta jag har varit på och kände mig verkligen inspirerad och motiverad efter. Hon rekommenderade att köpa två böcker att läsa så jag stack hem direkt och köpte dom!

Föredraget!

Otroligt fint väder i Regent's Park

Såå vackert! 

De två nya böckerna!

Efter jag hade undervisat Ewan så smsade Angelina och frågade om jag ville träffas en snabbis. Jag kände att det skulle vara en rolig grej så jag stack iväg till Ladbroke Grove för att ses en snabbis. Denna snabbis blev till en helt spontan kväll. Vi drog vidare till Notting Hill Art Club där vi träffade två andra tjejer: Josefin (från min konfirmation) och Erika (Angelinas rumskamrat).

The "Green Beasts"

Fina Angelina

Jag beställde en taxi klockan 01:30 så det blev inte så sent vilket var skönt. Har ju ändå skola imorgon! Tack för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar