onsdag 1 maj 2013

Spanska tenta och Grease event!

Det känns helt sjukt att det redan är första MAJ! Denna månaden kommer det hända mycket: kommer få en ny kusin, resa till Stockholm, Brighton, mina tentor, mammas/Victors födelsedag och massa annat roligt! Om knappt tre veckor så får jag dock en ny liten bebiskusin och detta ska bli så himla roligt! Jag ska verkligen ta och försöka åka hem till Sverige då för att träffa denna lilla skrutt!

Idag hade jag min spanskatenta - den skriftliga delen. Det gick hur bra som helst, jag skrev 150 mer ord än vad jag behövde och läste igenom uppsatsen hur många gånger som helst. Jag hoppas verkligen att min lärare ser att jag har förbättras! Skönt att den blev avklarad ialla fall. Nu är det inte mycket kvar att göra!

Jag i solen!

Jag har också investerat i ett par nya skor inför sommaren! Jag har inga riktiga sandaler så jag köpte dessa inför Spanien. Älskar färgerna och tror de kommer verkligen komma till användning - kul!

Nya sandaler

Efter spanskatentan stack jag snabbt hem för att göra mig iordning för ISB's första Grease event. Det ska komma mycket folk ikväll så vi har skaffat DJ, bouncers, osv. Det ska verkligen bli roligt att se hur mycket folk som kommer och vilken feedback vi kommer få.

Alexandra, Nur och jag

Alla Pink Laidies brudarna och Antoine

Alexandra, Samantha, Nur, Carol, jag och Antoine

Charlotte, Samantha, Nur, jag och Alexandra

Det blev verkligen en kanonkväll och alla verkade ha hur roligt som helst. Vi blev nog runt 100 pers till slut vilket är ett bra antal för att vara våran första 'riktiga' event. Är super nöjd med antalet och kvällen, så tack alla som kom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar