torsdag 23 maj 2013

Grattis bästa mamman i hela världen!


GRATTIS
PÅ FÖDELSEDAGEN MIN MOR

Jag önskade att jag kunde få vara med dig på din fina dag och kunna ge dig världens största bamsekram. Du förtjänar en sådan fin dag för du är den finaste mamman som finns i hela världen. Du är inte bara den finaste mamman, utan också den bästa!

Du är en sådan förebild: en stark, individuell, motiverad, ambitiös, målinriktad, ödmjuk, ärlig, framgångsrik, omtänksam, rolig kvinna som jag en dag önskar att bli till. När folk säger att vi är lika, är det upplyftande du är en underbar människa som jag är riktigt stolt över. Du är perfekt!

Alla du rör vid värms av din kärlek och godhet. När du går in i ett rum, lyfts alla utav ditt skratt och din glädje. När någon faller så är du är och plockar upp dem. Du är den personen alla önskade de kunde få ha i sina liv, jag har fått turen att få kunna kalla dig min mamma.

Jag hoppas du får en riktigt bra dag och jag hoppas killarna uppvaktar dig väl. Jag får fira dig när du kommer till Sverige. Älskar dig till månen och tillbaka miljontals gånger. Tack för att du finns och för att du är bäst. Saknar dig också något otroligt, men snart ses vi. Än en gång, STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA. Love you forever.

Din, Anna

Love you bästa mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar