onsdag 22 maj 2013

Intensiv dag!

Jag vaknade vid 8-tiden då Nur också skulle till skolan så vi åkte dit tillsammans. Jag gick hem och duschade vilket var hur skönt som helst. Sedan var det tänkt att jag skulle direkt kila ut och fixa en massa ärenden men det blev inte av utan jag deckade lite snabbt på min säng istället! Vid elvatiden stack jag ut för att fixa lite hemligheter och sedan efter det stack jag iväg för att undervisa. Efter det var det dags att kila hem snabbt för att börja packa, det är snabba ryck här som gäller men det ska bli hur roligt som helst att få åka till Stockholm och hälsa på Sandra och min nya lilla kusin!

Här kommer en jättesöt bild på henne igen:

Lilla Stella

Nu ska jag sova för taxin kommer klockan 04:30 inatt så det blir inte många timmars sömn. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar