fredag 17 maj 2013

Sista skoldagen!

Idag var sista skoldagen. Känns helt sjukt att 12 veckor bara har rusat förbi, vart har de tagit vägen? Känns som om jag kom till London för inte alls så länge sedan och satt nyfiken i en stol väntande på vad som skulle hända och hur kurserna såg ut. Nu är allt över och tenta perioden börjar nästa vecka.

För att fira att sista dagen var över var jag bjuden till Angelinas och hennes kompisars "Disco-party". Det blev verkligen en riktigt rolig kväll med nästan bara en massa galna svenskar!

Sofie, Erika och Angelina

Josefin, Angelina och jag

Josefin, jag och Olof

Erika, Angelina och jag

Tjejerna

Det blev en jättebra kväll och slutade med att vi alla åkte hem väldigt sent. Imorgon lär man vara lite små trött men det kommer det vara värt! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar