torsdag 30 maj 2013

Biodags!

Idag efter spanska tentan träffade jag Norma i vid Notting Hill Gate där vi åt middag på en thailändsk restaurang. Det var jättemysigt att träffa henne lite, det var precis vad jag behövde efter den tuffa tentan. Efter middagen traskade vi runt lite i området och hon visade mig den dyraste gatan i hela London - wow vilka hus! Ett hus var till salu där för £700 miljoner! Dvs runt 7 miljarder kronor! Helt sjukt vilka pengar.

Kensington Palace Gardens


 Ett annat hus

Den norska ambassaden låg bland annat här


Ännu ett stort fint hus!

Vid niotiden var det dags att dra sig till bion. Jag köpte mig en popcorn och vi var redo för filmen. Vi skulle kolla på "The Big Wedding" som såg hur bra ut som helst. Det är jättemånga kändisar som spelar i den så det ska nog bli en bra film. Biosalongen var hur mysig som helst också, en utav de äldsta i London.

Biosalong: The Coronet

Filmen var hur rolig som helst. Ibland skrattade man, ibland kom det en liten tår. Rekommenderar den starkt om ni vill ha något filmtips! Kanonbra!


Efter bion var det dags för mig att åka hem. Jag somnade nästan direkt för jag var så slut. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar