onsdag 29 maj 2013

Gröna ögon

Idag gjorde jag inte så mycket, jag pluggade en del inför tentan jag har imorgon: Spanska! Jag är lite nervös men jag hoppas på det bästa! Det är några som har märkt att jag har blåa linser på mig och undrade hur jag såg ut med min naturliga ögonfärg. Personligen så tycker jag att jag ser ut som något reptildjur - en ödla kanske? Och speciellt nu när jag är så van med att se mig själv med blåa ögon så får jag nästan själv en chock när jag tittar mig själv i spegeln och jag har gröna ögon.

Ödlan Anna

På kvällen tog jag en paus för att Nur och Samantha kom hem till mig för att äta lite middag. Vi beställde mat hem till mig. Samantha och jag beställde Green Curry Chicken medan Nur beställde någon annan form av kycklingrätt.

Maten

Det blev en tidig kväll eftersom min tenta är kl 10 imorgon. Vill bara bli klar med spanskan!! Snart så, längtar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar