tisdag 28 maj 2013

Tenta dag!

Tentan gick jättebra, men den var hur lång som helst. Jag brukar aldrig ha problem att göra klart en tenta men idag kände jag att pressen var på mig - jag skrev som tusan! Det som var bra var att tenta var inte speciellt svår isig, bara väldigt lång. Det kommer nog gå bra!

Nur kom till mig på eftermiddagen innan jag stack iväg för att undervisa. Hon hade varit och kollat på massa lägenheter med några kompisar som hon ska flytta in med. Det hade tydligen gått riktigt bra och hon visade mig en massa bilder på de olika ställena, roligt!

Efter undervisningen så fick jag köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt. Detta var helt otroligt gott! Mummss, maten bara smälte i munnen. Tänk att det är vissa saker som man bara kan tycka är så goda och de är så lätta och enkla rätter. Detta gör så att jag saknar Sverige mer, även fast jag just kom därifrån längtar jag tills att landa den 7e juni och veta att jag har hela sommarlovet framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar