tisdag 21 maj 2013

Välkommen Stella till denna värld!

Stort välkommen till världen lilla Stella, den senaste medlemmen i familjen. Denna lilla skrutten är den yngsta kusinen och åh vad söt hon är. På torsdag sticker jag till Stockholm för att hälsa på henne och säga hej, det ska bli så roligt!

Fina Angelika och Stella

Min accounting tenta gick hur bra som helst, jag gjorde klart den på 25 minuter och sedan lämnade jag salen. Jag stack iväg till Ladbroke Grove där jag åt lunch med Angelina som snart ska åka hem till Sverige igen efter nästan ett år här i London. Kommer sakna henne något otroligt! Vi hade en jättetrevlig lunch ialla fall vilket var mysigt!

Efter lunchen stack jag hem till Nur och hjälpte henne plugga lite grann. Hon är ju en termin bakom mig så allt hon gör nu har jag redan gjort. Väl hos henne visade hon att hon också hade fått de två sista böckerna som jag beställde. Snacka om att jag blev taggad!! Jag började läsa Freakonomics direkt och guuudd så bra den är - rekommenderar starkt denna bok med!

De två böckerna på spanska

Lite anteckningar i boken

Medans jag höll på att läsa så höll Nur på att måla lite. Hon är verkligen jätteduktig och kreativ - något hon måste försöka få med i sin arbetskarriär. Detta var en bild hon målade lite snabbt:

Haha!

Jag sov över hos henne vilket var mysigt. Vi beställde lite middag på kvällen och sedan sov vi gott. Imorgon måste jag packa och köpa lite presenter, hehe undra till vem?! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar