söndag 26 maj 2013

Stockholm, dag 4

Idag vaknade jag kl 08:00 för att packa upp min väska som jag skulle lämna hos Sandra - lite kläder och sånt som jag flyttar hem från London till (så småning om) Göteborg. Jag skyndade mig in i duschen efter jag hade packat upp, sminkade mig och sedan väckte jag Sandra. Hon var så snäll och körde mig till stationen där jag sa hejdå till henne och drog mig vidare till Angelika, Stanely och Stella. Sandra skulle ha bal idag så hon var upptagen ungefär hela dagen. Tänk att det är ett år sedan jag hade min bal redan, helt otroligt! 

När jag kom till Angelika så hade de dukat upp med jättefin frukost som vanligt. Svensk frukost är ju bland det bästa som finns! Lilla Stella sov som bara den, så fin!

Stella

Stella

Det var jättefint väder så vi gick iväg till en liten park i närheten. Stanelys och en god kompis till dem träffade vi på ett jättemysigt kafé lite senare då det började blåsa som bara den. Vi hade det jätte trevligt men framåt två så började vi dra oss tillbaka till lägenheten då det såg ut som om det skulle börja regna. Stella vaknade lite snabbt men hon somnade så gott på mitt bröst sedan. Hon sov där hur länge som helst, så mysigt!

Jag och Stella

Vid femtiden körde Stanely mig till central stationen där jag tog flygbussen ut till Arlanda igen. Det har varit en sådan otroligt rolig helg med mycket skratt, prat och glädjetårar. Att kunna få komma hem såhär bara en helg för att välkomna min jättefina kusin till denna värld var hur stort som helst. Det är väl en utav de alla fördelarna med att bo i London - att man enkelt kan åka och hälsa på släkten.

Jag hade köpt med mig lite godsaker till London så istället för middag blev det två kaviarmackor, mums!

The essentials

Nu blir det till att lägga sig. Imorgon ska jag upp hyfsat i tid för att plugga Understanding Business Data då jag har tentan på tisdag. Kramar och tack alla i Sverige för en helg till att minnas. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar