onsdag 15 maj 2013

Debatt i skolan!

Efter undervisningen idag så stack jag snabbt tillbaka till skolan för att gå och kolla på en debatt med massa höga personer inom European Parliment osv. Det var ungefär bara Malin och jag som var studenter, sedan var resten CEOs, Chairmans, you name it - det fanns där. Det var en väldigt intressant debatt om UK ska vara med i EU eller inte i framtiden. De gav massa olika anledningar varför de ska vara med, och nästan inga om varför dom inte ska vara med så det blev inte mycket till en debatt utan bara en massa tal, men det var intressant det med! Det är bara roligt att gå och kolla på saker som dessa för man lär sig ju verkligen mer om England och framför allt andra EU länder också. 



Efter debatten var det mingel i ett utav rummen. Malin och jag snackade med en massa personer. De kom och fyllde på ens glas med champagne hela tiden, så tillslut hade man ingen aning om hur mycket man hade druckit. Vi hade inte hunnit äta någon middag innan heller, så vi kände att det var dags att gå hem efter någon timme. 

Jag 

Malin sov hos mig vilket var roligt. Imorgon ska Norma komma till mig för att äta lite middag och vi ska planera deras Malaysia-resa så vissa plan och så blir bokade. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar