torsdag 16 maj 2013

Middag med Norma!

Jag gick till bibblan lite idag för att arbeta på min web design rapport som ska vara inne imorgon - sista inlämningen på året vilket är skönt och verkligen en motivation! När den var runt 40 sidor skickade jag iväg den till min lärare för att kolla på den och ge mig lite feedback, det fick jag inom en timma så imorgon ska jag fixa till den så att den blir perfekt och sedan lämna in den, skönt det ska bli!!

När Rebekah och jag gick från skolan så var det jättekonstigt väder! Det var soligt men det regnade som bara den, vi gick bara och väntade på att se en regnbåge någonstans men det gjorde vi tyvärr inte.

Skumt väder!

Jag gick snabbt till Tesco innan jag gick hem och handlade lite inför kvällen. Jag gjorde bara en enkel pasta till Norma och mig som hon verkligen gillade vilket var kul. 

Lite bacon pasta med brocoli och annat gott

Vi bokade lite resor till henne och familjen inför deras Asien-resa nu i augusti. Jag är lite avundsjukt att de ska åka till alla dessa ställena, önskade verkligen att jag kunde åka tillbaka till Malaysia nu i augusti men det funkar inte riktigt så iår.

Under dagen fick jag också dessa underbara bilderna från Erika!

Erika, Lovisa och jag

Lovisa, Erika, jag och Klara

Åh, det finns nog ingenting roligare än att kolla på gamla kort. Jag kan ju säga att min klädstil var väl inte på topp, men vad ska man göra - det var ju ändå på 90-talet! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar