söndag 19 maj 2013

Eurovision Song Contest!

Vid två-tiden åkte jag iväg till Elisabeths föräldrar hem i Chelsea för att plugga lite accounting och för att kolla på Eurovision Song Contest. Efter många timmar av hårt plugg gick Malin, Rebekah och jag iväg till Tesco och kom tillbaka med godsaker för över 300 kr. Det tyckte vi att alla var värda efter en dag som denna. Våran mat som vi beställde hade också kommit så middagen stod på bordet när vi kom.  Jag hade beställt en Chicken Green Curry och tror ni att jag höll på att dö eller?? Den var ju såå god! Gud vad jag saknar asiatisk mat, det känns verkligen som hemma.

Våran "efterrätt"

Efter mycket bingo spelande, prat och ätande så vann tillslut Danmark. De hade en jättebra låt så de förtjänade verkligen förstapriset. Lite roligt dock att tävlingen kommer att flytta bara 20 minuter till Köpenhamn nästa år från Malmö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar