torsdag 9 maj 2013

If you dream it, you can do it!

Idag hade jag min sista spanska lektion i steg 5. Det känns underbart att äntligen vara klar med spanska lektionerna - bara två tentor kvar, sedan är hela steget klar (peppa peppa ta i trä). Hela dagen gick snabbt förbi och jag var väldigt produktiv. Jag har bara en inlämning kvar, så jag jobbar som tusan på den för att bli klar med den så snart som möjligt.

Om exakt två veckor är det mammas födelsedag. Det känns konstigt än en gång att jag kommer missa en dag som denna. Det är väl det negativa med att ha flyttat hemifrån och startat mitt egna liv så långt ifrån min familj och min gamla dagsrytm. Man missar dagar som dessa då familjen betyder som mest! Det viktiga att veta är att familj är alltid familj och kommer därför alltid finnas oavsett om man bor i samma hur eller på andra sidan jordklotet. Min familj är helt underbar och jag älskar dem till månen och tillbaks miljontals gånger! Önskade att de kunde få vara med och dela min erfarenhet här i London lite mer men det skulle betyda att vi skulle ha mindre att prata om när vi sågs.

Jag har den bästa familjen.












Godnatt till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar