lördag 20 april 2013

Hår klippning och picknick i Regent's Park!

Sara och jag vaknade rätt tidigt idag och stack in till centrum. Jag kände att efter nästan ett år med ingen klippning så var det dags att sticka till 'Rush' på Oxford Street och klippa mig. Jag hade fått en voucher från Malin så jag fick 50% rabatt vilket var ju toppen! Det blev en liten inpackning och 10 cm kortare klippt. Riktigt nöjd faktiskt!


Nya hår-stylen

Jag skyndade mig tillbaka till Regent's Park där där jag skulle träffa Angelina och äta lite picknick med henne i parken. Jag hade gjort goda baguette mackor innan som jag tog med mig plus en flaska rose med lite ost och digestivekex - här skulle det bli mys! Vi satt i solen i flera timmar och bara njöt, det var verkligen en fin dag.

Fina Angelina

Efter picknicken stack jag till Norma på middag. Vi hade det hur trevligt som helst med mycket tjejsnack eftersom Fredde och Ewan var i Sverige. Malin ringde mig vid åtta-tiden och frågade om jag ville hänga med ut, Norma sparkade mer eller mindre ut mig och sa att jag borde leva ungt istället för att sitta med 'gamla-mig' som hon kallade sig själv. Denna kvinnan är för skön!

Jag stack hem med tunnelbanan och väntade hemma på att Samantha och Nur skulle komma till mig. Vi samlades snabbt hos mig innan vi drog iväg till klubben. 

Samantha och jag

Väl på plats träffade vi Mali och några utav hennes kompisar som också var där. Det blev en kanonkväll och slutade med mycket skratt. Malin och Nur sov hos mig på kvällen - det gick otroligt bra att sova tre i min säng... Undrar varför. 

Nur, jag och Samantha

Hela gänget tjejer

Jag och söta Malin

Jag och Malin igen

Malin tog av sig skorna tillslut... Fötterna gjorde väl lite ont efter allt dansande!

När vi väl kom hem så gick jag direkt och la mig medan de andra två beställde pizza. Jag var väl sådär pigg på att äta klockan halv fyra, men det käkade på och åt upp en riktigt stor familjepizza. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar