måndag 8 april 2013

Spanska, spanska, spanska - snart är det över!

Jag har pluggat spanska hela dagen. På morgonen gick jag till en undervisning om Understanding Business Data eftersom vårt prov är på torsdag, det är en stressig vecka, men allt kommer säkert gå bra. Jag gick ialla fall hem och åt lunch, Malin kom efter ett tag och vi åt tillsammans - det blev cous cous igen, mums vad gott! Vid femtiden gick jag tillbaka till skolan då jag hade lite lektioner och sedan vid sjutiden var det dags för aprils första ISB möte. Det gick bra, men det blev mycket snack om saker utanför ISB eftersom denna gången var vi bara kompisar där och inga fler.

En bild på en gata nära där jag bor

Som tur somnade jag vid 21:30 så jag slapp lyssna på den jobbiga indiska musiken men jag vaknade en snabbis vid 03:30 för att kolla vad klockan var och då hörde jag musiken igen - vad gör de uppe så sent? Vad gör de här - jobbar, pluggar? Jag får ta och köpa öronproppar imorgon så att jag slipper höra all musik och kan sova normalt.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar