torsdag 4 april 2013

Plugg och Malin sov över

Jag vaknade utav att någon knackade på min dörr, det måste vara Malin igen som kommer när hon har rast. Jag var väl lite små trött när jag öppnade dörren fast när hon stod där med en kaffe i handen så kunde det bara bli en bra dag. Hon hade bara 20 minuter så det blev lite småprat och sedan stack hon iväg igen. När hon kom tillbaka hade jag gjort lite goda mackor till oss som lunch.

Under dagen pluggade jag lite spanska men jag stannade hemma idag vilket också var skönt men jag känner att jag inte fick lika mycket gjort som jag skulle fått om jag var i bibblan. Malin stack hem vid femtiden men kom snabbt tillbaka efter en timma för hon hade blivit utelåst - inga problem, hon hade med sig lite mjölk, sylt och havregryn så hon gjorde lite gröt och sov hos mig. Själv hade jag lagat lite middag: korv med mos, det blev jättegott!

Min middag med lite potatismos, mums!

Jag tror vi båda somnade vid halv tio vilket var underbart och precis det jag behövde. Malin börjar sitt jobb imorgon klockan sex så hon får gå upp tidigt, själv har jag satt mitt alarm på klockan nio - imorgon är mitt mål att spanskan ska vara klar och skickad till Gustavo som kan rätta den, han är bäst på det! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar