torsdag 7 mars 2013

Almost Friday!

Min dag kändes lite små seg idag... Började klockan 11 och slutade den lektionen klockan 12. Sedan fick jag reda på att min lektion mellan 15-17 hade blivit inställd för att läraren var sjukt så jag hade ingenting att göra, förutom plugg, mellan 12-17. Man var lite små seg när man satt i spanskan de sista två timmarna innan man kunde gå hem och äta lite mat. 

Väl hemma blev det rester från köttfärssåsen jag gjorde igår - den är fortfarande inte slut! Mums, den smackade lika gott idag. 

Mat a la Anna

Klockan 20:00 hade jag en skype-date med Angelika (min faster). Vi snackade över en timma om hennes graviditet, deras nyköpta hus, hur allt går för mig, Malaysia resan, Les Miserables: allt från A till Ö. Jag ser fram emot så himla mycket att få en liten kusin - vi får se om det blir en flicka eller pojke! Nu ska jag snart lägga mig, godnatt till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar