torsdag 21 mars 2013

Fixa kläder och sushilunch

Vi var inne i 1 Mont Kiara idag för att fixa lite utav mina kläder - jag måste göra en utav mina långklänningar jag har köpt lite kortare och det är mycket billigare att göra här än i London. 

Jag på iAlter

Efter det träffade vi pappa och åt lite sushilunch. Jag har verkligen saknat det stället - mitt absoluta favoritställe i hela världen när det kommer till sushi.

Skönt att kunna sätta på sig solglasögonen igen!

Mamma och jag skulle handla lite inför kvällen och var helt chockade när vi kom och såg hur stort rissortiment de har här i Malaysia. Inte så konstigt kanske eftersom vi är i Asien, men VILKET ris ska man välja??? Det slutade med att vi inte köpte ris för det var för jobbigt att hitta ett som vi visste kunde funka i våran riskokare.

Rissortimentet

Efter detta drog vi till Megamall där jag köpte en pilatesboll, nu ska jag börja träna rejält hemma också när jag kommer till London. Jättetaggad! På kvällen gjorde jag lite mat och sedan kollade vi på American Idol. Jag skulle ut på kvällen men eftersom jag bara hade sovit två timmar inatt så var jag helt slut och somnade framför TV:n... Kanske inte direkt läge att gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar