tisdag 26 mars 2013

Slapp vid poolen!

Idag vaknade jag och hade frukost med mamma. Mamma stack efter frukosten in till Kuah för att fixa lite saker medans jag låg och gottade mig vid poolen. Jag märkte riktigt idag att jag verkligen har fått färg - någonting har hänt - jag brukar aldrig bli brun! Jag är dock lite röd at the moment, men förhoppningsvis så kommer det att lägga sig och bli brunt, jag får se till att smörja in mig rejält med body lotion. 

När mamma kom tillbaka så stack vi iväg till Sunset Beach Resort där en massage var inväntade. Att kunna få lyxa till sig här med massager hit och dit för nästan ingenting är verkligen helt underbart - något som gör en så himla avslappnad och man bara njuter av allt. Detta stället är precis vid havet så man ligger och hör vågorna slå mot stranden - kan det bli bättre?

Vi avslutade kvällen med Orkid Ria igen, detta var ett måste från min sida! Absoluta favoritrestaurangen på Langkawi! Tre andra hängde med på middagen - de bor också på samma gata som oss så det var trevligt att få snacka lite med dom. De hängde sedan med hem till oss för att få smaka på min goda Piña Colada. Det blev en jättebra dag!  

Orkid Ria

Imorgon sticker vi tillbaka till KL och det ska bli roligt, men det känns konstigt att jag snart ska sticka tillbaka till London... Jag är inte riktigt redo än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar