söndag 31 mars 2013

Sista mars!

Tänk att det redan är sista mars, imorgon kommer vi redan att ha tagit oss igenom en fjärdedel utav 2013. Jag minns nyårsslaget som om det bara var för någon vecka sedan. Det är helt sjukt hur snabbt tiden går och vad mycket man trotts allt hinner med.

En bild från gårdagen

Idag vaknade vi klockan elva, fast egentligen för oss var ju klockan tio på morgonen - vi har tappat en timma nu med tidsändringen. Laila stack iväg vid lunch och skulle kolla på ett galleri. Jag hade lite grejer att fixa eftersom det är hennes födelsedag imorgon... Jag stack till Oxford Street då jag skulle in till Selfridges, men när jag kommer fram så är (nästan) alla affärer på hela gatan stängda. Kanske inte så konstigt eftersom det är påsk, men att en utav de mest kändaste gaterna i hela Europa stänger helt och hållet kändes helt sjukt! Detta måste vara en utav de få tillfällena. Jag fick ialla fall åka hem tomhänt och ingen present köpt.

Laila och jag gjorde iordning middag hemma hos mig och sedan väntade på att Nur, Elisabeth och Nurs kompis Eariney.

Laila och jag

Eariney och Nur

Det var tänkt att vi skulle gå till Jalouse Club men när vi kom dit så sa vakterna bara sådär rätt ut att man behövde vara 21 för att komma in när det vanligtvis är 18... Vissa vakter här i London är väldigt dumma och bara vill visa alla att de har makt/kontroll. Det slutade med att vi stack till Koko - det viktiga var ju att vi skulle vara på en klubb vid 12-slaget då Laila blir 19 år och inte på en gata vandrande omkring, inte veta vart vi ska ta vägen.

Oss på dansgolvet

Vi firade in 12-slaget helt gallant och hade det hur roligt som helst. Det var en gäst-DJ som spelade på klubben som var jättebra så det var roligt eftersom vi fick lite extra bra musik till Lailas födelsedagsfirande.

Laila, jag, Eariney och Nur - Grattis Laila!

Stort grattis till Laila på hennes dag - när vi vaknar på morgonen börjar det riktiga firandet. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar