måndag 18 mars 2013

Sista köret!

Idag när jag var påväg till att fixa naglarna kom det fram en kille till mig på gatan (han var sik). Det första han sa till mig var att jag har en sån tur. Nyfiken som jag är frågade jag varför. Han sa att jag kommer få ett långt liv och att jag kommer vara glad, men att jag har två svagheter. Det första var att jag har ett gott hjärta och är för snäll till alla - jag borde tänka mer på mig själv först och inte bara ta hand om andra. Den andra var mitt temperament, ni kan ju fråga mina föräldrar om detta men själv tycker jag inte att det är så farligt. Siken kanske hade lite rätt där ialla fall... Han gav mig en lapp till att hålla i handen, sedan sa han till mig att säga en blomma till honom och ett nummer. Jag sa Ros och nummer 3. Han skrev ner detta på en annan lapp och sedan bad mig att kolla på lappen jag hade hållt i min hand. Tro sjutton att det stod 'Rose' och numret '3' på lappen. Detta var helt sjukt! När jag väl hade kommit till nagel stället så var jag lite i chock kan man säga. Han sa att tre goda saker kommer komma in i mitt liv nu de närmaste tre månaderna och på något sätt tror jag verkligen på honom efter detta. Vi får se vad det kan vara. 

Mina nya naglar

Packningen har jag också kommit en liten bit på

Malin sov över hos mig i natt och vi kollade lite film och snackade. Lika kul att ha henne där varje gång! Imorgon blir det Malaysia, taga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar