fredag 29 mars 2013

Hejdå Malaysia, Tjena London!

Klockan 06:00 ringde mitt alarm och då var det dags att plocka iordning det sista. Det gick snabbt och lätt - jag hann till och med att äta lite frukost innan jag stack hemifrån. 

På väg till flygplatsen - hejdå Mont Kiara

Planet i  luften

Jag landade klockan 16:20 och det gick hur snabbt som helst att komma ut ur flygplatsen. Jag var redan hemma runt klockan 18:00 så det är helt otroligt hur snabbt det går att komma igenom Heathrow flygplatsen! Jag smsade lite grann med Laila som kom senare på kvällen. Det är så roligt att ha henne här. När jag kom hem till lägenheten väntade Nur och Malin där med en drink i handen, balonger på stolar och mycket annat mysigt de hade gjort. Lägenheten var städad och mat stod på bordet - helt underbart, vilka kompisar jag har! Vi hade det hur trevligt som helst och åh vad jag har saknat dessa goa tjejer. Från början hade vi tänkt att gå ut på kvällen, men vi bestämde oss för att bara ha en chill kväll hemma eftersom alla var trötta efter deras flygresor. Elisabeth och Lovisa kom förbi en snabbis också - skoj! Roligt att vara tillbaka i London igen, men jag saknar allt värmen lite grann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar