lördag 2 mars 2013

WIFI up and running!

Imorse stack jag till posten och hämtade mitt packet från BT - äntligen satt jag med min router i händerna. Nu ska jag bara få min telefon också... BT sa att den ska komma på måndag så vi får hålla tummarna! Jag fixade hemma med internet och fick det tillslut att fungera - mitt första internet hemma. Den passar bra bredvid min lilla planta från IKEA. 

Nya leksaken

På eftermiddagen kollade jag på film versionen av Les Miserables. Den var helt fantastisk! Jag har sett musikalen här i London men jag måste säga att med filmen får man en lite bättre bild av vad som händer runt omkring - dock är sjungandet mycket bättre live. Det var verkligen roligt att äntligen få se den. Två utav mina absolut favorit musikallåtar är med i denna: I Dreamed a Dream och On My Own. Anne Hathaway spelade hennes roll helt grymt måste jag säga. 

Jag har också jobbat lite på mitt LinkedIn konto, nu är det nog färdigt tror jag. Ska sitta och pilla lite mer på det en annan dag kanske. Här är det för er som är intresserade: http://uk.linkedin.com/pub/anna-cederkvist/66/b61/990.

Nu blir det lite middag och sedan en tidig kväll. Ha en rolig lördagkväll allihopa! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar