fredag 1 mars 2013

It's Friday!

Jag kan inte fatta att det redan är första mars. Det känns helt sjukt - vart har året tagit vägen? Tiden bara flyger förbi, snart är sommaren här, Spanienplaner, påsklov, universitet, studenter, och mycket mer! Wow, det gäller att verkligen leva i nu:et.

Jag har fixat lite grejer hemma idag med räkningar och massa vuxen saker som att handla mat osv. Inte det roligaste kanske men sådant måste bli gjort! Vid sju-tiden träffade jag Alexandra och vi gick tillsammans till Cinnamon Spice där vi skulle äta 10+ tjejer ikväll. Vi hade en jättetrevlig middag. Efter middagen gick vi allihop till the Volunteer där 'bar hoppet' skulle börja. Eftersom jag har varit sjukt hela veckan och går på pencilin så blev det dels ingen alkohol för mig och ingen utgång till Koko. 

Jag, Nur och Samantha

Alexandra, Malin och jag

Malin och Elisabeth

Jag stack vid halv elva tiden hem till mig vilket var lagom medan de andra stannade kvar en stund till innan de drog sig ut till klubben - hoppas ni får en kanon kväll! Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar