måndag 4 mars 2013

Mondayy!

Idag var jag äntligen tillbaka på normalt sätt i skolan, verkligen kul att vara tillbaka på riktigt igen och träffa kompisar - livet blir så mycket mer socialt igen! Jag fixade bland annat en 'non-attendance form' som skulle lämnas in till skolan. De trodde jag skulle bli ursäktad för att ha varit sjuk men de visste inte... Ibland blir jag så trött på denna skolan - varför skulle jag ljuga om detta när jag till och med lämnar in kvitton på min pencilinkur?

Vart är ekorren?

Jag var i biblioteket rätt länge med Nur och gänget. Dagen gick jättefort och på kvällen hade vi ett ISB möte. Skönt att ha kommit in i rutinerna igen, nu börjar vi om på nytt!

Jag har också bokat in en Malaysia-resa!! Jag sticker den 19e mars och kommer tillbaka till London den 29e. Det ska bli otroligt roligt att åka tillbaka och träffa familjen/kompisar. Det ska också bli skönt att komma till ett land med lite sol och värme!

15 dagar tills KL! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar