lördag 9 mars 2013

Freddes 50-års fest

Vid 12-tiden stack jag iväg till Northfields för att gå på Freddes 50-års fest. Jag kom lite tidigare än alla andra för att hjälpa till att fixa lite med saker, det slutade med att jag fick en Gin-Tonic i handen istället... Bra start klockan 13:00 på dagen. 

På tunnelbanan!

Vid 14:30-tiden stack vi till puben där festen skulle hållas. Det började så småning om komma lite folk och tillslut var vi 50 pers inkluderat 20 små barn. Jag kände inte direkt så många fast jag hittade lite trevligt folk som jag kunde snacka med. 

En glad Fredde med fräcka glasögon

Jag satt på samma bord som Fredde och Norma vilket var skönt för då blev det aldrig den här pinsamma tystnaden. Det var 6/7 svenskar på bordet, så det blev mycket skratt. Jag hade en jättego tjej bredvid mig - Frida. Vi snackade rätt mycket eftersom det var vi två som var i 20-års åldern.

Hans tårta!

Jag stack hemåt vid åtta tiden vilket var lagom för då kom jag hem rätt bra itid. Det var en trevlig dag med mycket god mat och skratt. Tack för idag och grattis igen Fredde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar