onsdag 27 mars 2013

Hejdå Langkawi!

Idag var det rätt mulet hemma men det var faktiskt riktigt skönt. Man kan ju lätt luras här på öarna och bli besviken när solen inte är framme - this is not the case - i Malaysia är solen alltid framme, det är bara att man kanske inte ser den. Detta märkte jag starkt för några dagar sen... Jag säger bara kräfta. Mamma och jag log ialla fall vid poolen hela dagen och bara slappade till hög musik som spelades i bakgrunden.

Hejsan apa!

Vid tre-tiden började vi packa lite grann och gå upp och duscha. Vi stack itid till flygplatsen då jag ville kolla lite i sminkbutiken. Jag hittade en Estee Lauder kajal penna som jag tycker är hur bra som helst, så det fyndet blev det. Nu sitter mamma och jag i loungen medans vi väntar på att gå på vårt plan. Snart är vi tillbaka i KL - skoj!

Hejdå Langkawi!

Ikväll väntar Riblees med goda revben och sedan utgång med en massa kompisar. Det ska bli hur roligt som helst - jag får lägga ut lite bilder från kvällen imorgon. Kram på er och hoppas ni får en kanonbra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar