tisdag 19 mars 2013

Sista köret med Malin

Malin hade lite grejer att fixa, hon behövde köpa ett par jeans och jag hade ingenting bättre att göra så jag hängde med för att få vara lite med henne innan jag sticker. Hon hittad två par jeans och jag köpte denna klänningen som jag länge hade kollat på. Ursnygg färg! Helt knallorange. 

Nya klänningen

Vi var hemma lite innan tre och då såg jag till att bli färdig med att packa. Jag hoppade snabbt in i duschen och sedan stängde jag väskan. Jag sa hejdå till Nur, Malin och Elisabeth innan jag stack. Kommer sakna dessa goa tjejer! 

Jag var i tid på flygplatsen för jag hade inte kunnat checka in hemma och skriva ut mitt boarding pass så jag kände att det skulle vara skönt att vara där lite tidigare. Jag var nog inte den enda som hade haft problem med att skriva ut sitt boarding pass... Kön gick rätt snabbt att ta sig igenom vilket var bra - jag var igenom på andra sidan jättefort! 

Kön till in checkningen

Jag tog någonting att äta innan jag satte mig på planet

Jag hade en 12:30 timmars resa framför mig och när jag äntligen hade satt mig på planet så sa det att planet hade något tekniskt fel... Inte så kul. Det slutade med att vi blev 3 timmar försenade men piloten lyckades ta ikapp en timma under flygturen.


Man får se när planet lyfter och landar på sin TV - fräckt


I luften!

Flygresan gick jättebra och jag lyckades sova 10 timmar. Det var ingen bredvid mig så jag kunde lägga mig över två platser och bara sova. Gud så skönt det var! Nu är jag i KL och nya äventyr väntar här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar