söndag 17 mars 2013

Ärenden med Nur

Jag hade fått en liten shoppinglista från mamma och pappa av saker de ville att jag skulle köpa med mig till dom från London. Det blev lite shopping för dom och sedan lite till mig själv också. Jag köpte en jättesöt klänning på TopShop för ett presentkort jag hade fått av familjen Delfs. Nur och jag var ute hela dagen men tog en liten paus och åt på Angus Steakhouse. 

Nya Nespresso kapslar till föräldrarna

Pilar till pappa

Min nya Michael Kors väska för min laptop

När vi kom hem så var det dags att ha en spa-kväll. Vi hade laddat med ansiktsmasker, nagellack, vin och filmer. Detta kunde bara bli en hur bra kväll som helst! Nur hjälpte också mig att färga mitt hår - vill ha det lite mörkare nu, tycker jag passar i det bättre och får mig att se lite äldre ut.
Mitt nyfärgade hår: före och efter

Vi slocknade efter två filmer och med skin som en liten bebis, kanon! Tack för en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar