onsdag 20 mars 2013

Familjekväll och träffa Carl & Mathias

Jag landade två timmar försenad med planet men det var inga problem. Det gick snabbt att ta sig hem och på några sekunder var jag på KL sentral där pappa hämtade mig. Väl hemma var det middag som gällde - mamma hade gjort en jättegod laxpasta!

Mysigt att vara hela familjen igen

Efter middagen ville mamma gå och lägga sig och jag hade planerat lite att träffa de två nya killarna som nu jobbar hos pappa i KL. Jag hämtade dom vid Mont Kiara plaza klockan 12 och vi drog sedan till Overtime i Publika. Det var jättekul att få träffa Carl och Mathias - hur sköna killar som helst. De verkar också tycka att det är roligt här vilket är kul att höra! De hade redan en massa roliga historier att berätta om bara efter några veckor efter att ha varit här i KL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar