torsdag 13 november 2014

Afterwork med Aish!

Idag efter jag hade ätit lite hemma stack jag iväg till Publika för att träffa Aish. Jag känner honom genom Nur vilket är riktigt kul. Han är också från Maldiverna. Det känns som om man känner 5% utav hela befolkningen på Maldiverna snart... Riktigt kul!

När jag körde till Publika fick jag se denna reklamen där bak på en taxi. Blä på den alltså. Nu efter man har jobbat så mycket med antivirus program och ändå kan rätt mycket, så blir man väldigt ensidig och tycker att sin produkt är bäst. Det är det ju också! Lite kul att jag nu känner igen andra företag inom denna branschen - det är vid sådana här tillfällen som man faktiskt känner att man känner till marknaden rätt bra. Kul!

...

Efter ett tag kom Aish till Publika och vi hade det jättetrevligt. Vi tog en öl och snackade gott. Jag hade med mig en present från Nur till honom eftersom han fyller år nu på tisdag den 17e.

Aish med presenten

Jag och Aish

Vi var tvungna att skicka en bild till Nur på oss, jag tror allt att hon var lite lätt avundsjuk på att vi träffades här - hon hade nog också gärna velat vara med. Snart så träffar jag henne i KL och sedan blir till att vi träffas varje dag när vi bor med varandra. Så kul! Jag kom hem vid halvtolv så jag lär väl vara lite trött imorgon men jag ska bara jobba en halvdag så det är inga problem! Kram & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar