fredag 28 november 2014

Glöggkväll och Bricks & Barrels

När jag körde hem från jobbet idag så kunde jag inte låta bli att inte ta ett kort på detta. Det var en man som stod och höll uppe denna skylten - detta var alltså hans jobb. Helt galet. Det är ju inte så konstigt att det är nästan 0% arbetslöshet i Malaysia.

Hejsan hejsan!

Jag duschade snabbt när jag kom hem och hoppade direkt in i bilen för att köra mamma till kontoret där vi skulle överraska killarna med lite glögg och pepparkakor. Mamma hade gjort egen glögg hemma och den var otroligt god. Alla bara satt och njöt!

Efter kontoret så stack Johan och jag till en SWEA event på Bricks and Barrels i Hartamas. Det var rätt många där vilket var kul så det blev mycket snack och gott skratt.

Hela gänget

Det var ett live band som spelade som var riktigt bra. De hade gjort om många låtar så det blev lite mer deras egna, mycket bra! Jag och Johan satt och diggade till musiken då låtarna var grymt bra. De spelade allt från Avicii till rock 'n' roll.

Live band!

Efter detta stack jag till Thomas hus där föräldrarna och Fredrik var på middag med massa andra folk. Det var riktigt trevligt det med! En riktigt rolig och spontan kväll blev det tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar