lördag 8 november 2014

Tacoskväll och grattis till Jasper!

Idag stack jag iväg och fixade naglarna. De blev lite väl wild and crazy och inte helt nöjd eller rättare sagt - de är inte så "jag". Efter naglarna så stack jag och handlade mat till ikväll då jag skulle bjuda lite folk på tacos. Vi hade det riktigt trevligt även fast vi alla var rätt trötta efter gårdagen.

Nicholas, Johan och Linnea

Efter en mycket trevlig stund hemma hos mig så drog vi vidare till Invito Hotel Suites där en kompis, Jasper, hade hyrt en suite då det var hans födelsedag. Vi träffade mycket nytt folk som var hur trevliga som helst.

Linnea och Emelie

Jag och Jasper

Jasper, Emelie, jag, Linnea och Eddie

Det är alltid kul att träffa människor man inte har träffat innan. Jag älskar att lära känna nya personer och speciellt folk som man verkligen klickar med. Det var verkligen jättetrevligt här på denna festen.

Linnea och Eddie

Mario och jag

Linnea och jag

Efter vi hade varit här en stund så drog vi vidare till Providence där vi hade fixat ett bord. Det blev mycket dans, skratt och snack - massa tecken på att vi hade en kanonkväll! Tack alla!

Justin, Mario, Johan, jag och Nish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar