onsdag 19 november 2014

Lunch med Christy

Idag träffade jag Christy vid Touch 'n Go och sedan bar vi iväg till Nexus där vi åt lunch. Jag träffade Christy på kräftskivan på Verve Suites som killarna ordnade i slutet av augusti. Sedan har hon varit i Kanada så nu fick vi äntligen tillfälle att träffas igen. Hon är jättetrevlig och vi hade en superbra lunch med jättegod mat. Vi åt på Mango Chilli och jag tog som vanligt en Green Curry Chicken som var hur god som helst. Den enda som är lite tråkigt är att portionerna är så himla stora så jag klarar verkligen inte äta upp den som lunch... De borde ha lite mindre portioner under lunchtid tycker jag allt.

Jag och Christy

Min goda mat

Vi hade det supertrevligt och nu ska vi ses igen på lördag med några utav hennes väninnor, det ska bli jättekul. Nu ska jag tillbaka till jobbet och jobba klart de sista timmarna. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar