fredag 7 november 2014

Grillning på Verve Suites!

Idag regnade det hur mycket som helst och därför tog det hur lång tid som helst att komma hem efter jobbet. Det är tur att jag har någon att snacka med i bilen när vi åker hem då det skulle vara hur tråkigt som helst annars. Det tog alltså över 1,5 timma att åka 11 km... Man blev ju lite trött!! Jag stack till Verve Suites efter jobbet där Angelika hade ordnat en grillkväll - jättetrevligt! Det blev mycket god lax, tonfisk och framförallt, väldigt trevligt sällskap. Medan Angelika grillade så passade Fredrik och jag att ta lite bilder på KLs skyline med fina Stella.

Jag och Stella

Fredrik och Stella

Tyvärr regnade det men det stoppade oss inte. Vi gick ner en våning där stranden är och där kunde vi sitta under tak. Utsikten är fantastiskt fin på kvällen - man ser verkligen tvillingtornen i bakgrunden. Så mysigt!


Jag var tvungen att sticka vid tiotiden då jag var bjuden på en födelsedagskväll på Mezza9 och sedan lite firande ute. Vilken kanon fredag jag hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar