lördag 29 november 2014

Sjukhuset, Verve Suites och sedan Capri!

Jag gick upp idag och fixade naglarna hos You'nique vid Shoplex där jag alltid går. När jag precis blev klar, satte mig i bilen och hade precis kört in i Verve Suites, då fick jag ett samtal från Kevin som frågade mig om kryckor. Jag frågade direkt om vad som hade hänt och han sa att han nog behövde åka till sjukhuset. Det blev till att vända vid B-block, hämta upp Kevin och åka med honom till Pantai sjukhuset för att kolla hans fot. Han hade varit och åkt wakeboard där han ramlade och slog i foten jättehårt. Vi kom dit och bara inom 1,5-2 timmar så var vi klara. Då hade han träffat läkaren två gånger, röntgat foten och blivit utskrivet. Allt gick hur snabbt som helst! Och allt detta gick på hela 358 RM... Ingenting att snacka om alls, så himla billigt!

Kevin fick en rullstol

Vi väntar på doktorn...

Efter läkarbesöket så stack vi hem till mig för jag behövde göra mig iordning inför kvällen. Det gick snabbt och efter detta gick vi till Kevin och Nils lägenhet för att träffa lite annat folk. Vi hade det mycket trevligt och Pei Lee hade gjort riktigt god pasta som vi alla smaskade i oss.

Här är gänget! 

Pei Lee och jag

Jakob, jag, Kevin och Daniel

Jakob, Mario, jag, Pei Lee och Nils

Efter någon timma så drog vi vidare till Capri. Det roliga är att Capri ligger i Bangsar South, precis på andra sidan vägen från mitt kontor... Lite kul! Det var på takterrassen och wow vilken utsikt vi fick därifrån, väldigt vackert! Vi hade det hur kul som helst på kvällen och jag träffade massor utav folk som jag inte har sett på ett tag vilket var kul

Eddie, jag och Pei Lee

Det blev inte någon jättesen kväll utan jag var hemma vid halvtvå vilket var skönt då jag kommer vakna vid en normal tid imorgon och inte sova bort hela dagen... Vilken händelserik dag det har varit idag - väldigt spännande och rolig också dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar