söndag 16 november 2014

Sista dagen på Langkawi!

Direkt efter en god frukost så satte jag igång att gymma. Jag känner att det är mycket större chans att jag gymmar här på Langkawi än vad det är i KL. Jag vet att mamma och pappa känner tvärt om, men åh vad jag verkligen gillar att gymma här och tycker verkligen att det är kul. Jag försöker gymma en gång i alla fall varje dag och det har gått bra. Stella låg och sov när jag började att gymma men när jag stod och gjorde mina armövningar så såg jag någon som kikade på mig, då hade hon vaknat. Hon ville också så klart vara med! Hon fick bära en lätt vikt, men klart den vägde ju 2 kg vilket är ju 20% utav hennes kroppsvikt - kanske rätt tungt då... Vi hade det i alla fall jättemysigt.

Workout time!

Pappa och Ingvar höll på att fixa med en "vägg" som ska upp så att inte några djur kan komma in i vårt förråd. Det blev jättebra och de jobbade hårt som tusan under hela morgonen och eftermiddagen.

Pappa och Ingvar


Nu är det nästan klart

Jag hade en god lunch redo för dem när de var klara vilket var nog skönt för dem. Det blev lite rester i form utav oxfilé och stektägg, lite sallad, osv. Inte dålig lunch inte!

Jag fick ett sms efter lunch att mitt plan var försenat en timme och det var ganska skönt då jag kunde ta det lite lugnt. Vi stack hemifrån klockan 19 och väl på plats på flygplatsen så fick jag reda på att planet var ännu en timma försenat. Åh vad jag är trött på alla flyg just nu. Jag har haft sådan otur hela 2014 och nu är det inte längre kul. Varit försenad 2 gånger i Amsterdam i 24 timmar, försenad i Frankfurt, Langkawi, ifrån Madrid och massa andra ställen. Inte okej... Okej om man är 10-15 min försenad lite då och då, men jag fattar inte hur jag kan har haft sådan otur. Åh vad jag längtar tills 2015 så all denna flyg-otur förhoppningsvis är borta.

Jag fick i alla fall en fin bild på KL...

Jeffrey hämtade mig på KLIA2 vilket var så skönt. Jag kunde bara sätta mig i taxin och han körde mig hela vägen hem. Efter bara några minuter så slocknade jag som en bebis och sov jättegott hela natten. Skönt att vara hemma nu efter två timmars försening från Langkawi... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar