söndag 30 november 2014

Fantastisk middag på KL Hilton: Chynna

Idag under dagen så blev det inte mycket gjort förutom att arbeta på min rapport som ska vara inne om drygt 10 dagar. Det gick riktigt bra att arbeta på den med det ska bli ännu skönare när denna rapporten är klar. Tiden har gått så himla fort så det känns lite konstigt att jag snart ska lämna in rapporten vilket betyder att mitt internship snart är klart. Tiden har gått så fort och det känns jättetråkigt att lämna. Att få arbeta på en sådan internationell, innovativ och kreativ arbetsplats har varit riktigt roligt och spännande. Jag kommer sakna mina kollegor och massor utav annat!

Vid sjutiden stack vi till Chynna villket är en kinesisk restaurang som ligger inne i Hilton. De har en fantastisk god Peking Anka rätt som alla bara älskar. Som vanligt blev ankan lika god och alla bara satt och njöt! Mums!

Här skär han upp ankan

Jag var hemma vid tiotiden och gick nästan direkt och la mig. Jag var riktigt trött. Det ska bli skönt att börja en ny arbetsvecka då jag kommer snabbt in i rutinerna igen och inga supersena kvällar vilket är skönt. Hoppas ni har haft en riktigt bra helg! Kram.

Glad 1a advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar