söndag 13 januari 2013

Champagne brunch

Idag var det dag för champagne brunch på Ritz Carlton. Alla gjorde sig fina för att sitta i flera timmar och dricka champagne och äta hummer. Åh, bara den tanken låter väldigt jobbig... Vi delade upp oss i två taxi bilar för att ta oss till hotellet. Alla blev jättefina verkligen.

Robin och jag

Jag och Kevin

Väl på Ritz blev det många gruppbilder...

Sanna, Nicole, jag, Andreas och Fredrik

Hela gänget

Mums!

Efter champagne brunchen stack Sanna, Nicole och jag till ett nagelställe för att fixa våra naglar. Eftersom Nicole och jag redan var snygga på händerna så fixade vi fötterna. Sanna fixade båda. Vi hade det jättemysigt och efter tre (!!) timmar var vi alla färdiga. Då stack vi hemåt för att träffa killarna och äta lite middag. Föräldrarna hade köpt med sig pizza hem som vi åt, det blev perfekt efter mycket lyxmat.

Ungdomarna

Man kommer nog sova gott inatt och lär inte vakna hungrig imorgon. Sista dagen med gänget! Kommer kännas helt tomt när de sticker iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar