söndag 27 januari 2013

Sista dagen på Langkawi och KL!

Idag var det ännu en dag då vi bara slappade vid poolen. Jag flöt runt på en badmadrass-stol som vi köpte i KL, hur skön som helst! Jag hade fått en sådan fin bränna efter en dag på den!

Jag läser sista boken: Fifty Shades of Freed

Vi packade ihop alla våra grejer för att sticka tillbaka till KL. Innan vi stack till flygplatsen, stannade vi på Red Tomato och åt en sista lunch där. Alla tre tog varsin pizza, dom är hur goda som helst där.

När vi väl var i KL stack jag direkt till Bea för att äta middag där och sedan gå ut till the Pool. Denna klubben är en klubb som har temat 'Pool Party' så det är en pool i mitten av klubben och bord runt om kring. Vi hade fixat ett bord vilket var skönt för då kunde man lämna sin väska där eftersom man var garanterad att bli iknuffad i vattnet.

 Bea, Kim, Priyanka och jag

Bea med 'grinking glasses'

Priyanka och jag

Kim och jag helt blöta

Vi var på the Pool i några timmar, men sen var det dags att dra sig hem. Jag ville inte vara allt för trött imorgon eftersom det är min sista dag och jag måste packa färdigt osv. Det blev ialla fall en kanon kväll och ett jättebra slut-utgång på denna resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar