fredag 4 januari 2013

Langkawi, dag 2

Idag var det dags att sticka till stranden "Cenang". Vi ställde klockan vid 10 så vi var redo att sticka vid 11, åt snabbt lite frukost och sedan var vi iväg. Pappa släppte av oss och vi hittade en bra plats på stranden. 

Andreas, Fredrik, Fredrik, jag, mamma, pappa och Nicole

Den fina stranden


Fredrik

Langkawi


Efter några timmar var det dags för lite lunch. Jag sa att vi kunde gå till ett ställe där jag var förra gången jag var på Langkawi - under min studentresa. Denna gången blev inte lika lyckad eftersom att kycklingen var slut och grillen var inte påsatt. Detta betydde att vi inte kunde äta hälften av det som stod på menyn, är vi i Malaysia eller? Haha, helt underbart.

Nicole, Andreas, Fredrik, Mariana, Sanna, Fredrik och jag


När vi kom till bilen så stod det att det var 39º ute vilket betydde att det måste ha varit mer än 50º inne i bilen eftersom den hade stot i solen... Smart. Vi var verkligen redo att hoppa i poolen när vi kom hem till huset. 

Våran fina pool och utsikt

Mamma och Fredrik stack hem för att Fredrik börjar skolan om bara några dagar. De åkte iväg och vi stack iväg för att äta lite middag. Den bästa restaurangen på Langkawi är denna. De har den bästa maten i HELA världen. Sådana goda räkor, seafood, och alllttttt. Jag älskar allt som är på menyn! Åh skulle kunna äta där varje dag!

Orkid Ria

Alla ungdomar: Fredrik, Andreas, Kevin, Robin, Sanna, Nicole och jag

Föräldrarna: pappa, Mariana och Cathrine

Vi la oss rätt bra idag, det blev verkligen inte lika sent som igår! Detta är nog bra, vi behövde en kväll då vi tog det lite lugnt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar