lördag 26 januari 2013

Langkawi, dag 3

Idag åkte killarna hem. Fredrik ska ha fotbollsmatch imorgon och de andra ska gå på champagne brunch: jobbigt liv man lever här i tropikerna! Jag var kvar med mamma och pappa vilket kändes lite annorlunda. Jag är verkligen inte van att bara vara med mamma och pappa, ensam, utan det brukar vara Fredrik som alltid är med dom. Jag fick pröva på känslan att bara vara tre i en familj och det var kul, men konstigt på något sätt. Jag kan förstå Fredrik om han tycker det kan kännas lite ensamt för att man alltid är van att ha sitt syskon med sig överallt. Vi tre hade det jättemysigt ändå, men det var roligt att vara ensam med dem.

På eftermiddagen stack jag till Shangri-La med Claudia som också var på Langkawi. Vi hade det jätteroligt! Vi träffade en gamla kompis till henne, Armit. Väl där så badade vi i havet och snackade mycket. Jag stack hem vid sju eftersom jag hade middags planer med familjen.

Det blev Orchid Ria ikväll igen - börjar och slutar med denna fantastiska restaurang! Vi beställde in allt möjligt och allt var hur gått som helst.

Mamma

Vi åkte tillbaka till huset där jag fixade lite Piña Coladas, dom blev faktiskt jättegoda! Vi tre satt och snackade ett bra tag men efter en stund kände man att både spriten och tröttheten hade kickat in: man var redo för sängen. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar