tisdag 29 januari 2013

Nya äventyr i London väntar!

Malaysian airlines planen var helt grymt fräcka! Tv-skärmen hade en touch funktion, det var trägolv på planet, sätena var jättestora - verkligen hur fina plan som helst! Det var också skönt att flyga direkt till London från KL speciellt när jag lyckades sova tio timmar, hoppas verkligen detta kommer göra att det blir enklare att komma in i tiden.

Man fick se på sin skärm när planet landade!

Jag landade i London klockan 05:45 och kom ut ur terminalen rätt snabbt. Jag tog en taxi till Fredde och Norma där jag skulle spendera natten. Väl där slappade jag massor, fixade naglarna, kollade TV, förnyade mitt tunnelbanakort osv. Jag gjorde lite praktiska grejer.

Nya naglar!

På kvällen skypade jag med Cicci. Det ska bli hur roligt som helst när hon kommer samt när de andra svenskarna kommer. Imorgon ska jag få nycklarna till min nya lägenhet och sedan flytta in på kvällen - jag kan inte vänta! Min första lägenhet - åh så roligt det ska bli! Nu ska jag lägga mig, klockan är elva: jag tycker jag har varit duktig med att vara uppe länge för första dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar