tisdag 8 januari 2013

Chill vid poolen och middag hemma

Idag blev det chill dag à la max. Fredrik stack iväg snabbt som tusan på morgonen med mammorna som skulle till KLCC och Batu Caves. Vi andra stack ner till poolen och bara gôttade oss. Jag håller ju på att läsa min 'Fifty Shades of Grey', så den tiden då vi vilar eller slappar tar jag fram min bok och läser! Måste bli klar med den snart - inte många sidor kvar nu! Spännande.

Poolen vid Almaspuri: Andreas, Robin, Sanna, jag på en madrass och Kevin

På kvällen var det dags för oss att dra oss iväg hem till familjen, vi skulle äta middag där. Det blev ännu en middag som var helt fantastisk. Jag har verkligen saknat Thelmas mat - hon måste vara en utav de bästa i hela världen på att laga mat. Mums! Vi fick revbensspjäll och någon ingefära kyckling. Alla bara njöt av den hemmagjorda maten, inte så konstigt när man vet att det är Thelma som har lagat den.

Hela gänget: Pappa, Fredrik, Fredrik, Kevin, Andreas, Jag, Nicole och mamma.

Här har vi Thelma i köket

Vi stack hem efter middagen. Imorgon ska killarna dra till djungeln så det blev en ganska lugn kväll, jag fick tillochmed lite tid över på kvällen att läsa lite 'Fifty Shades of Grey' - night is complete!

1 kommentar: