fredag 11 januari 2013

Singapore, dag 2

Vi ställde klockan på 11 och när vi vaknade var vi rätt trötta... Vi hade planerat att åka till Summerset 313 idag där flera stora affärer låg bland annat en jättestor Forever-21 och Cotton On, osv. Efter nästan två timmar där satte vi oss på Coffee Bean och tog oss en kaffe - välbehövd. Vi startade dagen på Summerset 313 på Starbucks och slutade den på Coffee Bean. Efter den kaffen bestämde vi oss för att åka tillbaka till hotellet. Nicole gick till poolen när vi kom tillbaka och jag sov lite middag.

Jag vaknade flera gånger under bara 20 minuter för massa oljud under oss. Det visade sig att de höll på att renovera de två rummen exakt under oss! Jag blev lite irriterad eftersom vi ändå betalar för att ha lite lugn och ro på rummet. När jag gick ner och snackade med dom i receptionen, lite lätt arg och allmänt trött, fick vi tillslut en gratis middag på hotellet. Maten där var verkligen kanon! Nicole och jag gjorde oss iordning och sedan stack vi in till Zouk med taxi.

Nicole redo för en utekväll

Zouk i Singapore är en utav de fräckaste klubbarna i världen, den är på top 10 listan. Jag har varit där en gång innan, men det var första gången för Nicole. Vi hade det roligt, men efter gårdagen som blev så himla lyckad kände vi nog att Zouk var roligt att se men vi stannade inte där hela kvällen.

Jag på Zouk

Nicole på Zouk

Efter några timmar stack vi tillbaka till Le Noir i Clarke Quay. Vi stannade där ett tag och sedan traskade vi hem till hotellet. Vi kommer sova riktigt bra den här natten tror jag, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar