torsdag 24 januari 2013

Langkawi, dag 1

Man var lite små trött när man vaknade imorse... Jag gick upp klockan åtta och tog världens bästa dusch, efter det var det dags att börja packa. Jag hade lagt fram lite grejer igår, men jag märkte snabbt att jag inte riktigt hade fått med allt. Jag packade snabbt klart, åt lite frukost och sedan satte mig i taxin för att åka iväg till flygplatsen med Fredrik och mamma. Jag sov nog hela resan till Langkawi, inte så konstigt kanske efter knappt fyra timmar sömn.

Väl på Langkawi var det bara att slappa som gällde. Vi spenderade dagen vid poolen och sedan efter en stund stack jag och alla killar iväg till ett spritlager där de sålde hur mycket sprit som helst för näst till ingenting.

På kvällen gick vi till the Cliff för att titta på solnedgången, efter det var det dags för Orchid Ria - världens bästa restaurang!

Solnedgången

Jag och Fredrik

Det blev hur mycket mat som helst på Orchid Ria, man kan bara äta och äta - allt är bara hur gått som helst. Vi stack tillbaka till huset efter middagen och öppnade en flaska champagne för att fira att alla var väl på plats på Langkawi. Kanon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar